Rechten, plichten, klachten en ombudsdienst

Download hier ons HUISHOUDELIJK REGLEMENT


Kwaliteitszorg

 
Revalidatieziekenhuis RevArte streeft als lerende organisatie continu naar excellente revalidatiezorg, waarbij iedereen de ruimte moet krijgen om hierin zijn verantwoordelijkheid te nemen.  Dit wordt gerealiseerd door het leveren van professionele zorg, veilige zorg, betrouwbare en transparante zorg.
Lees meer in onze Missie en Visie
 

Patiëntenrechten volgens de wet

Patiëntrechten zijn veelal vastgelegd in wetgeving.
Hieronder vindt u een overzicht van de wetgeving inzake de patiëntenrechten :

  Recht op kwaliteitsvolle dienstverlening
  Recht op vrije keuze van de zorgverlener
  Recht op bescherming van de persoonlijke levenssfeer
  Recht op informatie over je gezondheidstoestand
  Recht op toestemming na informatie
  Recht op patiëntendossier
  Recht op klachtenbemiddeling

Wat indien men niet meer in staat is om zijn rechten uit te oefenen?
 

Plichten

Lees hier ons huisregelement (in voorbereiding)
 

Klachten en Ombudsdienst

Alle medewerkers doen hun best om u zo goed mogelijk van dienst te zijn. Toch kan het gebeuren dat u ergens ontevreden over bent. We hopen dat u dit dat dan met ons bespreekt, zodat we ervan kunnen leren en hopelijk uw onvrede kunnen wegnemen. Klachten kunt u het beste eerst bespreken met diegene die volgens u verantwoordelijk is.

Als dit niet tot een bevredigende oplossing leidt, kunt u contact opnemen met de ombudsdienst van ons ziekenhuis.  Deze kan u adviseren en u helpen bij het aankaarten van uw klacht.

Ombudsdienst:
Lut Van den Putte
Revalidatieziekenhuis RevArte
Drie Eikenstraat 659
2650 Edegem

tel. 03-2106002

of stuur een e-mail naar onze ombuds via het invullen van onderstaande velden. Druk dan op verzenden en uw bericht komt toe bij de ombudsdienst.
 

Aanhef: *
Voornaam: *
Achternaam: *
Bedrijf of functie (niet verplicht):
Telefoon:
E-mail: *
Onderwerp:
Bericht: *
Anti-spam code (tik deze code over in het lege vak ernaast): *